Chęci szkoleniowe

Najlepsze tematy w Sieci > Szkolenia  > Chęci szkoleniowe

Chęci szkoleniowe

business-training

Najpierw liczą się chęci pójścia na szkolenie, później nadchodzi zaangażowanie. Pierwszym czynnikiem, który musi sie pojawić się przed zapisaniem jest pragnienie zmian, apetyt na coś nieznanego, nowego, ochota uczestnika do nauki, czyli zdobywania wiedzy teoretycznej i praktycznej na określony temat, oraz poznanie lepiej swojego charakteru. Jeśli okaże się, że chętnemu nie towarzyszą podobne odczucia, możemy śmiało od razu stwierdzić, że to szkolenie na nic mu się nie przyda, a tylko nie potrzebnie zajmuje miejsce komuś innemu. Wiele zależy od nastawienia, jeżeli jest pozytywne tym bardziej widomo, że człowiek jest chętny do nauki, poznania czegoś unikalnego, innowacyjnego, z pewnością wyniesie odpowiednie wnioski i to, czego się dowiedziała wykorzysta w swojej pracy i życiu. Osoba od razu nastawiona negatywnie nie tylko nie będzie się chciała czegoś dowiedzieć, ale również stanie się to stratą czasu i pieniędzy samego uczestnika jak i osoby prowadzącej. Dlatego przed szkoleniem warto zapoznać się z planem i zagadnieniami, jakie będą poruszane, czy to, co tam się pojawi może nas zainteresować czy raczej nie. Kolejnym uczuciem, z jakim się spotykamy, gdy ktoś zapisuje się na szkolenie jest zaangażowanie, w to, czego może się dowiedzieć, w czas, jaki na to przeznaczył oraz pragnienie zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji. Następnie odbywa się sama nauka teoretyczna i pokazanie przełożenie zdobytej wiedzy do wykorzystania w praktyce. Bo jak wiemy z samą teoria nic nie zdziałamy skoro nie będziemy potrafili zastosować jej w codziennym życiu bądź w pracy. Ostatnim punktem, jaki przychodzi mi do głowy, gdy zapisuje się ktoś na szkolenie to wyciąganie odpowiednich wniosków. Po pewnym czasie dostrzegamy odzwierciedlenie tego, czego się dowiedzieliśmy, bo jak wiadomo na zmiany też potrzeba czasu.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.